torsdag 13 januari 2011

Ut på vift igen.

Imorrn ska jag kliva upp vid fyra på morgonen. Kanske några minuter efter, får se hur jag mår. Jag ska minsann åka med några från jobbet till Stockholm och gå på nå grejs i globen. Sen blir det galamiddag och fest för heela slanten. i globen. Fattar ni?! I globen! Jag tycker det är sjukt fränt. Kan hända för att jag inte brukar uppleva så mycket fräna grejer här i Kiruna. Så att åka och käka middag och dricka alkohol i globen tycker jag ska bli huur kul som helst! :D Sen har vi hela lördag och söndag att göra precis vad vi vill på. Värsta värsta. Snäll chef jag har, som även betalar hela kalaset :) Åh, det ska bli underbart!

Men jag kommer sakna Anders.

Nu ska jag packa, känner mitt lite smått panikslagen eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig. Jag menar.. Galamiddag? Det är ju inte precis varje dag det händer :b haha Hoff, nä. Nu måste jag börja fundera på det och sen packa resten av allt som behövs.

Ha det bra!

over and out

Inga kommentarer: