måndag 4 juni 2012

Kalasplanering.

Ja men hej!

Har inte haft något att skriva om de senaste dagarna då jag bara legat med ont i magen. Men nu ska jag komma igång!

Nu sitter jag och planerar vad jag ska baka och göra till på onsdag. Det är ju nämligen så att jag fyller 22 hela år då. Så ska väl ha massa folk på fika här. Tänkte nog försöka mig på att göra en egen smörgåstårta. Spännande! Så vi får se vart det slutar. Finns ju hur mycket olika recept som helst! Men nu har jag hittat några som jag tycker passar mig ;) Sen måste jag baka lite fikabröd och sånt också. Ja, nog tusan har jag fullt upp minsann. Det är ju inte det bästa heller att jag jobbar 16-24 idag och imorrn. Så det blir att kliva upp i tid imorrn för att hinna göra allt. Huset borde ju också få sig en rejäl omgång med dammsugaren och skurmoppen! Hm, ja jag får nog dirigera över lite grejer till Anders. 

Annars så händer det väl inte så mycket just nu. Sitter och väntar på uppdateringar från min uppfödare. Nya bilder har kommit ut på valparna! Dom är ju en vecka gamla nu. Ååh, sötkorvarna! Just vilken av valparna som blir våran får vi först veta när dom är kring 7 veckor! Jobbigt att inte veta. Men uppfödaren vill se personligheterna på dem innan hon bestämmer vilken valp som får åka till vilken familj. Det är ju bra, men jobbigt för oss!  För er som vill se bilder på dem små liven kan klicka på länken nedan.

http://www.cirtaps.com/

Där klickar ni på valpkullar - Kullar födda 2012 - Kila och Nemos valpkull - och sen kan ni kolla på bilder då dom är nyfödda och en vecka gamla :)

Nu skiner solen med jämna mellanrum här i jukkas. 15 grader i skuggan. Helmysigt :) Ska nog ta mig en promenad med hundarna nu, sen måste jag planera vidare!

Vi hörs!

Inga kommentarer: