tisdag 12 juni 2012

Tiden bara rusar iväg.

Hej!

Jag hinner ju inte med något känns det som! Herre jisses vad tiden går fort!

Jag har jobbat de senaste dagarna, och det lär jag fortsätta med också. Men har inte haft ork att sätta mig vid datorn och pilla. Nu har jag i alla fall suttit och läst manualen till min systemkamera så jag ska fatta något. Och självklart har jag redan lärt mig massa saker som jag alltid velat veta! Svinkul! Så nu väntar jag bara på att det ska sluta regna så man kan gå ut och fota! Ååh vad roligt! Jag bara älskar att jag har en bra kamera nu. Speciellt när vi får valp om 5,5 vecka! Jag fattar fortfarande inte hur fort tiden går. Snart är det semester och valpen är här. Heelt galet. Men så himla kul! Och oj vad jag ska fota i sommar! Massor!!

Igår var jag och tränade agility med vovvarna. Dom var överlyckliga och Jiddra fixar som vanligt allt utan problem. Isak däremot är lite svårare att träna med då han har svårt att hålla motivationen och koncentrationen uppe. Men det ska vi träna på det med! Roligt med utmaningar! Tanken var att jag och Malin skulle iväg och träna idag också, men nu öser regnet ner så det är inte så himla kul då. Förhoppningsvis hinner det spricka upp innan jag ska iväg på jobb 18-24, så då kanske vi hinner med lite träning ändå :)

Imorrn ska jag och Julia brassa iväg till gällivare redan klockan 6 på morgonen. Jag ska nämligen till sjukan och röntga magen! Äntligen! Nu kanske man kan få lite svar på varför den beter sig som den gör! :) Så vi får se. Skönt att Jullan följer med i alla fall! Tråkigt att åka själv liksom.

Nu ska jag iväg och vänta på att Malin och Madde kommer. Kanske ta och slänga på en tvättmaskin också, skulle vara behövligt!

Adjöken!

Inga kommentarer: